vrijdag 24 oktober 2008

Ding 11 en 12 Wiki's

Nou, dat viel nog niet zo mee om een stukje te plaatsen op de wiki Zeeuwse favorieten Eerst aanmelden, en toen bleek ik alleen maar te mogen schrijven. Dat was niet handig, want ik begon natuurlijk al met het maken van een paar stomme fouten. Maar eer ik daar achter kwam had ik al lang zitten zoeken naar de mogelijkheid om zelf wat te kunnen veranderen aan m'n bijdrage. Gelukkig was reddende engel Alinda in de buurt en ik kreeg van haar wat meer rechten. Nu kan ik plaatsen, verwijderen en "editten". Een lekker receptje geplaatst en meteen ook geleerd hoe om te gaan met een Wiki. Misschien is het leuk om een wiki te maken over het jeugdbibliotheekwerk in Zeeland?

1 opmerking:

Manu's Blog zei

Fijn hè, zo'n (reddende) Engel. Marjon ik misbruik je blog een beetje om via een omweg mijn collega een complimentje te geven, want wat die meid allemaal voor elkaar krijgt, petje af. Inderdaad een Engel.

Manu