dinsdag 1 juli 2008

De eerste drie dingen


Druk druk druk. de laatse weken waren zo druk dat ik de tijd (rust) niet had om een nieuw blogje te beginnen. Maar vandaag is het er dan toch van gekomen. Op dit blog zal ik verslag doen van mijn avonturen die ik hoop te beleven met de cursus 23 dingen. Mijn oude blog ligt helaas al een jaar ongebruikt in de kast. Want, zoals het vaak gaat, zodra het nieuwtje eraf is ga ik op zoek naar andere dingen. En die krijg ik in de cursus wel aangeboden. 23 maar liefst. Genoeg om me even van de van de steiger te houden....

Ik heb voor de software van Blogspot gekozen omdat ik daar al een beetje mee kan werken. Het is gebruiksvriendelijk en biedt mij voldoende mogelijkheden om te doen wat ik wil doen. Tja, en dan mijn ervaringen met Web 2.0. Ik kijk af en toe wel op Ning, maar erg veel doe ik daar nog niet mee. Ik moet er nog eens flink induiken, het is vast veel interessanter dan ik denk. Jammer ook dat het Ning geen RSS-gebruikt. Nu moet ik elke keer kijken of er misschien iets voor mij bij zit. Verder gebruik ik natuurlijk Flickr op mijn privéblogje, scharrel ik af en toe wat rond op Marktplaats en niet te vergeten gebruik ik heel soms Del.icio.us

1 opmerking:

Alinda Mastenbroek zei

Hoi Marjon,

Leuk dat je er ook bent en leuk blogje. Nou volgens mij komt het helemaal goed met jou en die 23 dingen! Je blog ziet er top uit. Wat betreft 23dingen tijdens de zomer, handig dat je een zeilweer-widget hebt toegevoegd! Dan kun je als je aan het bloggen bent en je ziet dat het fantastisch weer is, gelijk het veerse meer op! ;o)
haha. Succes en als er vragen zijn roep maar!!