vrijdag 25 juli 2008

Ding 7

Flickr tools.
Ik kende tot voor ik met deze cursus begon eigenlijk alleen maar de Flickr badge. Er staan wel wat foto's op mijn andere blogje, maar verder doe ik er niks mee. Maar Flickr biedt heel veel speeltjes om je foto's mee op te leuken Zo zie je maar, een cusus zo af en toe verbreedt toch je horizon. Education permanente!
De toepassing is over het algemeen niet erg ingewikkeld. In het ergste geval gaat het gewoon mis en begin je opnieuw. Zo stonden de letters in eerste instantie niet netjes in een rechthoek. Omdat ik dat niet mooi vond ben ik een beetje in het script gaan kijken of ik daarin iets kon veranderen. Bleek heel eenvoudig met een enter te kunnen. Hoe meer je er naar kijkt hoe duidelijker het wordt, dat HTML.

P1220340Z O M is for metro E for Energy
R - leather D i N
G E - linen monogram Alphabet Block n Blue exclamation mark

1 opmerking:

zomerdingen zei

Ja, ik vond het wel een geslaagde actie:))